Listan blir kortare och kortare...

2009-09-27 15:26:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag har varit väldans (antar att det är dalmål... men jag använder mej av det ändå) duktig idag. Jag tog en sväng till IKEA och köpte både kartonger och tyg. När jag sedan kom hem passade jag på att rita upp och klippa mönstret till sufletten medans Mira sov. När hon sedan vaknade hjälptes vi åt att packa ner hela bokhyllan i flyttkartonger. Jag hann även med att rensa på skrivbordet, vilket behövdes kan man lugnt säga!
Nu sitter vi och käkar lite mellanmål.
Känner av magen en del nu, så jag ska nog ta det lite lugnare resten av dagen. Det ömmar och spänner om vartannat.

Tvätten som ligger och behöver strykas samt golvet som borde dammsugas och våttorkas får nog vänta till imorgon. Jag ska ju ha nåt att göra då också.
Nu är jag otroligt sugen på att börja sy sufletten, men det kommer aldrig att gå så länge Mira är vaken. Har jag tur går det inget bra på tv ikväll och då kan jag sitta och sy istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback