Lite nytta är bra att göra ibland

2009-09-11 13:46:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag precis haft lugna timmen här hemma. Passade på att sätta in årets alla papper (lönespec o räkningar m.m) i pärm samtidgt som jag kollade på slutet av en film. Det var visst en del papper med tanke på att pärmen blev full på en gång.
Så skönt att bara sitta och plocka med något för sig själv ibland.

Mira håller på att vakna hör jag nu... så fort jag fått på henne kläder och ny blöja ska vi åka och handla. Maken ska jobba på ett läger denna helgen och han behövde hjälp med att köpa mat till alla ungdomar. Jag och Mira ska vara stöd och chaufförer.

Tog lite bilder när jag och Sessan var ute tidigare idag, lägger in de senare. Hinner inte just nu känner jag.

Ville bara titta in och säga hej.
Nu ska vinna en auktion på tradera sen ska jag se om Mira behagar vakna eller om hon vill sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback