Ljuvliga morgon

2009-09-03 08:43:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Va ljuvligt det var att återigen få vakna till en trallande Mira. Jag tror hon fick lov att vakna extra tidigt bara för att kolla att jag inte åkt iväg igen. Kl sex var det alltså bara att slå upp sina gröna och palla sig upp.

Jag vet att ni kanske är  nyfikna på bilderna från resan...det är jag med.

Men en stund till får ni hålla er. Jag ska nämligen till Emmelie och Lilly nu på förmiddagen. Blir en tur till kommunens största place för att gå en liten shoppingrunda (vilket betyder ca 3 affärer sen är det slut). Innan min tur dit måste jag fixa till mej och käka ett äpple. Hur ska jag hinna allt det på en timme?;)

Ikväll kommer maken till byn också. Har inte träffat honom på snart 2 veckor så jag längtar längtar längtar! Han ska få jordens goaste kram när han kommer. Jag och Mira har startat en tävling vem som kan ge honom det bästa välkomnandet. Vi får väl se vem som vinner. Om du läser detta älskling så vet du att vi saknar dej iaf och vi kommer att gå på nålar hela dagen tills du kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback