Mysig morgon

2009-09-25 07:54:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Mira började morgonenn med att kika på barnkanalen medans jag gjorde iordning frukosten.
Nu har vi snart käkat färdigt... Eller jag är klar för länge sen, bara Mira som krånglar med gröten.

Idag har vi inga roliga planer alls. Jag har tvättstugan hela dagen... och med tanke på berget med tvätt som ligger i sovrummet just nu så kan det behövas en heldag till att få klart den.
Men det förstår ju ni som jag att vi inte bara kan sitta inne och tvätta hela dagen. Då kommer vi bi tokiga både jag o Mira. Nä... det får nog bli en liten promenad ändå. Maken ville ha nåt uträttat på stan, så jag får väl kanske offra mej och hjälpa honom med det.

Nu är det helg igen. Betyder att idag går vi in i graviditetsvecka 25.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Fy vad mysigt att vara gravid igen <3 Hade jag fått som jag velat så hade jag vart det med. I maj-juni skulle jag ha blivit gravid så då hade jag vart i 3-4 månaden nu. Men eftersom mannen min inte har något jobb och jag bara går på timmar så kände jag att jag måste nog vänta ett år så vi får ihop det här hemma. :( :)



Hugo fyllde 1 nu i onsdags så nu är han stora pojken =) Men hur stor var Mira när hon föddes? Var hon en stor bebis?



Kramar

2009-09-25 @ 17:22:48
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback