Nu har jag sytt min första bugaboo suflett!

2009-09-27 21:06:42 Syhörnan
» Kommentarer(5) «


Inte riktigt klar än. Saknas några gummiband och en flärp som ska hålla den bättre på plats. Även kantband ska dit på alla kanter. Det har jag tyvärr inte köpt ännu så slutpiffen får vänta till senare i veckan.

Stolt är jag iaf att jag klarade av att sy den så här pass bra. Visst kan man förbättra mycket, men jag är så nöjd över att ha klarat det överhuvudtaget.
Ett fel gjorde jag, men det var nog tur annars hade jag garanterat gjort det felet när ja ska sy min "riktiga" suflett med de finare tygerna.

Så vad tycker ni om mitt tygval?
Den är enfärgad orange inuti. (Sittdynan som är i nu ska inte vara där sen till den här sufletten... men ni får se den färdiga vagnen se när allt är klart.)


Kommentarer
Postat av: sara

Vad duktig du e! Bra inspiration!

2009-09-28 @ 08:38:27
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: Linda

Du är ju jätteduktig på att sy! Blev jättefint!! :-)

2009-09-28 @ 09:55:02
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Carro

Va roligt! Och va duktig du är!

2009-09-28 @ 19:26:20
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Helen

Åh va fin den blev, du är ju jätteduktig! Du skulle ju kunna sy sådana och sälja!

2009-09-28 @ 21:36:27
Postat av: Jenny*

oj vad du kan! jag skulle aldrig ens få för mig att försöka sy nåt så svårt! fina färger också! kram

2009-09-29 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback