På resande fot igen...

2009-09-06 18:23:48 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu bär det av mot stan igen.

Har haft en fin dag på barnvälsignelsen och Maja var precis så söt som jag trodde att hon skulle vara.

Nu är jag arg, trött och besviken. Har just visat bilen för ännu en spekulant....även denna gången hittade de något att klaga på... fast det egentligen inte finns något att klaga på.
Vi får nog ha kvar bägge bilarna ser det ut som. Om man inte lyckas sälja bilen fast vi ligger lägst på blocket så finns det ju inte så mycket mera att göra.

Nä nu ska jag sova hela vägen till jönköping...o sen hoppas jag att jag vaknar som en lyckligare männsika.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, vad tråkigt! Svårt med begagnade bilar alla vill göra en bra affär.



Lycka till, plötsligt kanske det finns en köpare..



Ha en bra dag!

Anna

2009-09-07 @ 09:17:46
Postat av: Kniktelin

Älskade vän, har ni kvar bilen än?? Vill bara säga att det är så fantastiskt roligt att få gå in å läsa din blogg för att se hur du har det! Kramar i mängder! Saknar

2009-09-07 @ 10:11:18
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Hehe aa jag får nästan på mina jeans i strl 27 igen :) Fast magen är ju fortfarande lite "slapp".. men det är ju bara 3 veckor sen han föddes!



Jag gick upp 20 kg under graviditeten och var ENORM, hehe.. Man ska må bra när man är gravid och inte tänka så mycket på annat! ;)



Kram

2009-09-07 @ 11:05:19
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback