Ser bara bananer...

2009-09-12 21:14:30 Graviditeterna
» Kommentarer(1) «


Jag har fått mani på bananer. Märkligt att man kan bli sugen på så konstiga saker när man är gravid. Glad är jag förstås att det är bananer och inte godis jag fastnat för.

Det konstiga är att jag har avskytt bananer de senaste månaderna och knappt klarat av att se Mira äta dom... nu när illamåendet försvunnit skulle jag kunna äta banan till båda frukost, lunch och middag... o varför inte som mellanmål där emellan.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är det lustigt hur man funkar då man är gravid. Det som funkar en dag funkar inte nästa dag, och tvärtom...

Själv så är jag fortfarande i hata-banan-stadiet.



Vilken fin blogg du har. Många fina bilder.

2009-09-12 @ 22:53:46
URL: http://klingsberg33.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback