Spegel spegel på väggen där...

2009-09-10 19:19:22 Huset & Inredning
» Kommentarer(0) «


Idag har jag köpt en spegel. Sen vi flyttade in här för ett och ett halv år sedan har jag letat efter en spegel till billigt pris som vi kan sätta som tavla ovanför sänggaveln. Idag har jag som sagt hittat en. Äntligen!
Den är inte klockren kanske men jag tror att den får duga. Den får vara i denna färgen en stund och skulle jag inte gilla den om någon vecka så får den bli i svart istället.

Just nu står den på gaveln av sängen tills jag har bestämt mej för om den ka få vara kvar... Ni får se en bättre bild sen när den är uppsatt och klar.



Ps: Hörnen är inte vita utan det är bara ett pappskydd som jag ännu inte tagit bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback