Stackars stackars mej.

2009-09-02 07:16:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Klockan är sju och här sitter jag igen. Igjorningord är jag redan. Har knappt sovit alls inatt. Somnade någongång mellan 3-4 och vaknade vid sex tiden igen. Lyckades somna om och sov en halvtimme, men sedan var det kört. Nu sitter jag och väntar på att tåget ska gå. Det som är ännu mera irriterande än att inte ha sovit alls inatt är att sj har stängt sin webbsida pga "renovering" så jag kan inte se mina tider. bara att hoppas att jag skrev upp rätt tid inatt. Regnar gör det också och jag har varken paraply eller jacka. Sitter här och huttrar nu och törs inte ens tänka på hur mycket jag kommer att frysa när jag blivit blöt och kall utomhus också.

Just nu är det lite synd om mej... Tycker iaf jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback