Tisdag i ledighetens tecken

2009-09-22 08:25:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag är det tisdag och Maken är ledig. Fick börja morgonen med en sovmorgon. Älskar mina älsklingar när de är så snälla mot mej ibland.

Om ungefär 40 min ska jag och Mira infinna oss på öppna förskolan. Tänkte återgälda sovmorgonen med att ta med mej lillstrumpan iväg en sväng så att Maken får lite egentid nu på förmiddagen. Han har fastnat i en stieg Larsson bok så jag gissar att vi kommer att hitta honom i sängen när vi kommer hem igen.

I eftermiddag har vi inga planer... jag hoppas på nåt trevligt familjemys.

Näni... om jag ska hinna till ÖF så är det dax att ställa undan frukosten och sätta på sig lite kläder nu.

Hoppas ni har lite finare väder än vi har.

Kommentarer
Postat av: marlene

helluu.. kommer ni till oss imorgon eller? har saknat er.. kram

2009-09-22 @ 11:43:33
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt med sovmorgon!! :-) Min sambo var också ledig på tisdagarna i våras. Men nu i höst gick det tyvärr inte. Dels är det mkt att göra på jobbet och dels behöver vi så mycket pengar vi kan skrapa ihop inför husköp, bebis, bröllop och allt sånt som väntar oss nästa år.

2009-09-22 @ 13:29:14
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback