Vad gör jag uppe nu!?

2009-09-17 06:41:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Mira vakande klockan fem och var ledsen. Det slutade med att jag fick ge henne en falska välling och då somnade hon om. Vad gjorde då jag!? Jo, jag väljer att inte somna om. Efter 45 min gav jag upp, då mådde jag illa, var hungrig och alldeles för pigg för att sova. Nu sitter jag här och har precis lagt in beställningarna från visningen igår.

Ni kan ju bara tänka er hur pigg jag kommer att vara i eftermiddag. Tur att Mira sover middag så att jag också kan göra det.

Nu ska jag fortsätta gå igenom alla dumma konstiga tankar som gjorde att jag inte kunde sova. Ibland behöver man rensa huvudet och göra nåt åt alla frågetecken. Först då kan man slappna av.

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Haha ja det verkar ibland som att folk glömmer bort att magen faktiskt växer hela graviditeten;)

Vet inte hur ofta jag fått höra att jag har tvillingar där inne både denna gången och sist men icke;)

Nej vi har ju ett tag kvar!



Hoppas att ni får en fin dag!

2009-09-17 @ 09:45:10
URL: http://frusofie.se
Postat av: MISSEXTRA

Har veckan varit bra hitills?:)

2009-09-17 @ 16:10:09
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback