Bus i stadsparken

2010-04-15 19:20:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


   

Idag har vi haft en riktigt skojjig dag uppe vid stadsparken. Mira och Noah busade som vanligt och sprang hit och dit och överallt. Jag och M rusade efter med barnvagnarna och småsyskonen. Tur att vi hade lugna och snälla lillebröder med oss.
Självklart tog batterierna slut i kameran så det blev bara några suddiga bilder tagna med min mobil.

Barnen fick mata fåren och så fikade vi i solen. Hur mysigt som helst.

Nu är det snart läggdags här hemma (För de minsta) och jag tvivlar starkt på att det kommer att funka. Solen skiner som aldrig förr och det känns som att klockan är 3-4 på eftermiddagen.

 
Trollungarna...


Så här kan det se ut när man försöker få till en fin bild


Bättre än så här blev det inte

Imorgon är det fredag igen. Jösses va fort denna veckan gick. Maken jobbar imorgon kväll och för förmiddagen har vi inga planer... eller jo det har jag ju. Ska träna på morgonen. Mammajympa blir det då. Det blir nog roligt.

Nu ska jag gå ner och göra familjen sällskap.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Tack för idag! Vi hade hur skoj som helst. Det var verkligen roligt att se hur bra Noah trivs med Mira. Lovar att stå för fikat nästa gång. ;)

Kram.

Förresten... Tycker bilden på er tre blev kanon, särskilt då jag vet hur omöjligt det är att få alla att kika in i kameran samtidigt. Nu vet jag i alla fall varför batterierna var slut.

2010-04-15 @ 22:25:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Emmelie

Så fina i e!!! Jag vill också ha converse skor men jag måste hålla mig, ingen idé då jag snart inte kan knyta ett par skor=)

2010-04-16 @ 12:46:38
Postat av: Farbror Tomas

Så otroligt fina bilder. Mira är supersöt och Theo är en riktig cooling ser det ut som :)

Så kul att träffa er allihop i förra helgen. Tack igen Micke för gitarrlånet. Måste verkligen köpa en egen, men vad ska man ta för nåt? Kommer aldrig bli en shopoholick har jag insett. Har för svårt att bestämma mig. Har TÄNKT köpa en gitarr i över 2 år och en dator i 1½ år, haha. Tvingades köpa en mobil efter ett helt års sms-problem när den totalt sket sig i förra veckan. Då gick det fort, men hade nog väntat ett år till hellre än att pallra mig ut och faktiskt handlat om inte jag kommit sent till jobbet för att larmet ringde 1,5 timmar försent och jag hade 4 missade samtal som inte hade hörts...

Blev visst en hel uppsats. Blir så när man kommenterar så sällan, haha

/T

2010-04-18 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback