Idag ska vi på kontroller

2010-04-27 08:05:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag ska jag på återbesök till barnmorskan. Det där besöket man ska göra efter förlossningen. Ska bli roligt att träffa henne igen... men själva besöket i sig ser jag väl inte direkt fram emot.

I eftermiddag ska Mira på tvåårskontroll till tandläkaren. Maken jobbar så jag måste ta med båda barnen. Börjar redan oroa mej för hur det ska gå. Får nog ta theo i bärselen för att fortfarande ha båda händerna fria till mira.

Theo stackaren har fått tillbaka sin förkylning och är jätte täppt i näsan. I natt har han varit vaken till och från hela natten. Nappen vill han inte ha för då kan han inte andas alls. Nu när han fått sitta upp en stund börjar det släppa lite.

Nu är det hög tid att sätta igång här hemma. Frukost, dusch och påklädningar sen iväg till mvc. Tur att jag får gå själv dit iaf:)

Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Ja det blir en lugn dag. vi ska dock shoppa lite på förmiddagen men sen blir det lugna puckar. hoppas det går bra hos tandläkaren.

2010-04-27 @ 08:14:54
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Åh, lycka till säger jag o jag tror att du kommer att greja det kanon! Hoppas allt ser bra ut samt att Theo slipper sin förkylning snart! Vet hur drygt det är med sjuka barn. Tack också för din fina kommentar på min blogg! Snällt sagt!

2010-04-27 @ 09:42:06
URL: http://lillyovi.blogg.se/
Postat av: Mariam

Usch! Lycka till med alla besök idag.



Ni får sluta gå på öppna förskolor och träffa oss lite mer. Det ger inga förkylningar. ;)

2010-04-27 @ 10:13:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback