Jymping och annat kul

2010-04-13 22:12:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu har jag vart på jympan och det var betydligt jobbigare än mina tidigare pass. Kul med lite utmaning men drygt åt benen. Kommer med största sannorlikhet att ha träningsvärk imorgon. Men så ska det ju va om man börjar träna helt plötsligt efter ett års uppehåll.

Avslutade kvällen med att se på The mentalist, ett av mina favorit program. Nu sitter jag här och väntar på att maken ska komma hem från sin fotbollsträning som han hastigt och lustigt begav sig iväg till.

Imorgon ska jag börja planera lite till Theos barnvälsignelse/dop. Få se om jag kanske kan knåpa ihop några inbjudningskort och komma på vilka sånger vi vill ha och vilka solister. Vill ha det ungefär som vi hade det för Mira... med några få ändringar kanske. Ska bli kul att sätta tänderna i lite planering. Jag gillar projekt.

Nu ska jag slå av datorn och krypa i säng.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Åå, ser du också på the Mentalist. Vi missade det igår men spelade in så du får inte avslöja något. ;)



Kan du inte ta med lite sångförslag om du redan har några. Har Simons dop nästa vecka och har inte riktigt valt sång än.

2010-04-14 @ 09:03:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Va roligt med planering! Vi hade också barnvälsignelse för Max =)

2010-04-14 @ 09:46:10
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så grymt kul med barnvälsignelse, är d dala järna som har äran att vara värdby denna gång också?

Lycka till med låtval, det finns ju så mycket o ändå ingenting=)

2010-04-14 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback