kalaset slut

2010-04-17 14:05:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemkomna från ett mysigt kalas med mycket lek. Det var ett alldeles lagom stort kalas och Mira busade och hade kul med de andra barnen. Theo var trött och lite arg över att jag störde honom mitt i hand skönhetssömn genom att dra med honom på kalas... men efter lite ammande somnade han och sov en liten stund. När han sovit klart packade vi ganska snabbt ihop oss och begav oss hemåt. Mira somnade i bilen och sitter nu där och sover fortfarande. Jag ska så snart jag skrivit klart här gå ut och väcka henne.

Undertiden hon har sovit har jag hunnit ge både mej och Theo mat, nu är det bara hon kvar.

Eftermiddagen tänkte jag fördriva med en promenad till konsum (Hyra en film till kvällen) och kanske lite lek i sandlådan om vi inte fryser ihjäl på kuppen. Det blåser och är tråkigt väder ute. Barnen bryr sig inte om vad det är för väder, det är jag som är lite kinkig på den punkten.

Hoppas att du har en trevlig lördag. Min är än så länge lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback