Långväga besök

2010-04-10 13:59:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Nu har vi just haft besök av min svåger och fru. Theo fick dessa super söta pyjamasar i present. Kommer att bli perfekt till sommaren då det är för varmt med långärmat. Vi fikade på kladdkaka och ett glas cola.

Just nu ligger båda barnen och sover och jag och Maken har planerat att sätta på ett avsnitt av solsidan. Vi missade avsnittet igår eftersom vi istället bråkade med Mira om att hon skulle gå och lägga sig.
Har hört rykten om att det var ett bra avsnitt igår så jag hoppas vi slipper bli besvikna.

För eftermiddagen har vi ännu inget planerat... som det känns nu så blir det nog inget speciellt ändå. Har jag tur kanske jag kan lura ut hela familjen på en promenad.

Hoppas du har en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback