Lite fattigare än imorse

2010-04-28 12:48:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Jag hade glömt att det kan göra så fruktansvärt ont att gå till tandläkaren. Usch o fy. Påminn mej att aldrig vänta 4 år mellan tandläkarbesöken igen. (Skäms att det gått så lång tid). Inte ett enda litet hål iaf på fyra år det tycker jag är bra jobbat.
Imorgon är det makens tur att få domen. Blir inte billigt att gå hela familjen och kolla tänderna samma månad. Tur att barnen är gratis och tack försäkringskassan för tandvårdsbidraget.

Nu ska jag åter igen sätta mej vid symaskinen. Erkänn att ni är lite nyfikna på vad jag sysslar med denna gången;)

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Himla tur att man inte har hål då blir det ännu dyrare! Måste tvinga min sambo att gå, han har inte gjort det på 8år...

2010-04-28 @ 19:10:02
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Jag håller med om att bloggen är beroendeframkallande :) jag har en utmaning/uppmaning i min blogg. Hoppas du hänger på. Skulle vara intressat.

2010-04-29 @ 06:53:01
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback