Nu är vi tillbaka från tandläkaren. Theo ä...

2010-04-27 16:53:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


201004261898 (MMS)

Nu är vi tillbaka från tandläkaren. Theo är glad att slippa sitta fast i bärselen och mira glad över att slippa gå själv inne i stan. Höll inte på att hitta till den dumma tandläkaren. Det enda hon gjorde var att kostatera att mira hade 16 tänder. Det kunde jag ha sagt i telefonen! Jaja... Det gick bra iaf trots att jag var ensam med de båda. Mira leker nu i sandlådan och jag solar på altanen. Snart matdax.


Kommentarer
Postat av: sandra

Här går man inte till tandläkaren förrens vid 3år.. Alvin har fått hem en bok om att gå till tandläkaren :-) Edvin hatar sin babybjörn, han skriker mer i den än utanför! Kram

2010-04-27 @ 21:05:18
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: cammie

Imorgon kväll dras en vinnare i tävlingen. Kika in då och se om det blev du! =) kram

2010-04-27 @ 22:06:23
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback