Nu ni flödar inspirationen!

2010-04-20 14:47:59 Syhörnan
» Kommentarer(1) «



Hatten provas på Theo. Kommer passa bra i sommar. Liiite stor ännu.

Efter lunchen har jag hunnit med en del minsann. Blev sugen på att baka och det resulterade i en ljus kladdkaka med bär. Kan lägga in recept sen om ni är intresserade. Den ser och är mycket smarrig. Jag har smakat. Fy på mej!

Efter bakningen blev det ett par leggings/pantalonger/byxor sydda till Theo. Underbart rött tyg med bilar. Blev super söta, även om mudden helst skulle ha varit svart men någon sådan hade jag inte hemma.

Nu ska Mira väckas och sen blir det mellis och utgång. Måste hoppa lite och köra med trehjuling som vi fått låna av en granne över dagen.





Titta vilken mage min lilla gullgroda fått. Jag tror inte jag behöver va orolig för att han får för lite mat iaf. Hihi.


Mums!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Vad fantastiskt duktig du är med att sy!

Jag fattar inte hur du får tiden att räcka till. Själv så hinner jag inte ens tänka på att sy.

2010-04-20 @ 22:40:20
URL: http://sofst.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback