Onsdag

2010-04-07 10:00:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


En ny morgon har nalkats hos familjen grus. Maken och Mira är ute och busar och jag sitter här i vanlig ordning. Jag och Theo tog ett långt bad imorse och nu sitter jag här och känner mej så där lagom mosig i kroppen. Träningsvärken från igår har också invaderat min kropp. Inte så konstigt kanske då jag inte tränat på snart ett år. Får bli en lugn dag idag här hemma.

När Mira sover i eftermiddag ska jag sätta mej och läsa en tidning eller bok och bara ta det lugnt. Jag har några syprojekt jag skulle vilja börja med också. Vi får se var inspirationen befinner sig i eftermiddag.
Innan dess ska jag iaf ta tag i tvätt och lite städning. Sådana där sysslor man inte kan hoppa över tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack för kommentaren! Den värmde. Men jag måste ju säga att du ser inte så dum ut du heller=) Det syns i ansiktet att du gått ner. Kram

2010-04-07 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback