Pinsamt

2010-04-14 16:47:37 Shopping
» Kommentarer(0) «


Jag trodde att jag efter två år fortfarande hade snitsen inne. Jag trodde jag skulle kunna svassa omkring stolt med mina 180 cm. Jag trodde när jag satte på mej den röda jackan att jag skulle kunna bära upp min outfit. Jag trodde jag kunde men det kunde jag inte. Jag talar givetvis om att gå i högklackat.

Satte på mej dessa skor idag när jag åkte ner till stan. Kände mej så löjlig när jag började min promenad genom gågatan. Varje liten höftrörelse blev fel, kramp i vaden efter 10 meter och stolpiga steg som gjorde att folk fnissade när jag gick förbi.

Bättre lycka nästa gång. Då med max 4 cm klack... eller varför inte 2 för att vara på den säkra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback