Planer

2010-04-15 07:57:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Varje morgon hoppas man att det ska ha vänt och varje morgon blir man lika besviken. Vår dag började klockan fem imorse. Jag börjar tycka att det är väldigt jobbigt att få lov att vakna den tiden. Även Theo vaknar av att storasyster kommer in och ropar i vårt rum. Stackaren som verkligen skulle behöva sova några timmar extra.

Nu sitter vi och ser på Lola och om en stund ska jag fixa en gröt till mej och Mira. (Grabbarna sover)

I eftermiddag ska jag till stadsparken med barnen, en vän och hennes två barn. Ska bli skojjigt. Var väldigt länge sen vi var uppe vid stadsparken. Vår första lägenhet låg inte så långt därifrån och jag minns hur jag ganska ofta tog en promenad dit, satte mej på en klippsten och läste en bok. Det var tiden innan barnen kom. Jag har lite svårt att komma ihåg vad man gjorde innan man fick barn. Nu är de en sån naturlig del av livet och det känns konstigt att tänka sig att de inte alltid varit hos oss.

Härligt att solen skiner även idag! Det gör mej lycklig!
Hmm...det börjar rycka i synerverna. Måste nog plocka fram symaskinen idag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte kommentera på ditt rea-inlägg, konstigt. Iaf så var det väldigt fina kläder! Och håller med om att man inte ska handla bara för att det är billigt, vi har också en del plagg i garderoben som inte används..

Mira är föresten väldigt lik dig på bilden med bondgårdsklänningen!

Kram

2010-04-15 @ 09:08:21
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Tösens ☆ Mamma

Vara med och tävla om SNYGGA Baby-kläder?

Gå då in på: http://oinkoink.blogg.se/2010/april/tavling-barnklader.html



Lägg en kommentar så är ni med i tävlingen :D

2010-04-15 @ 10:17:04
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback