Så irriterad!

2010-04-07 23:12:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ikväll har jag suttit och sytt sedan det att Mira gick och lade sig. Jag trodde att det skulle vara bra för mej att sy idag så att jag fick koppla av lite i humöret... men det blev bara hundra gånger värre. Jag har aldrig sprättat en tröja så många gånger som ikväll. Blev inte ens klar och då brukar det i vanliga fall gå fort att sy en sån tröja. Jag får fortsätta imorgon och då hoppas jag verkligen att jag får ihop den så pass att den åtminstone är användbar.

Usch... har ingen lust alls att gå och lägga mej. Vill helst bara sitta här och tjura. Har inget att va bitter över egentligen förutom den dumma tröjan, men ändå kan jag liksom inte stoppa mina känslor.

Kanske borde vänta in Maken så att han hinner somna inann jag går ner. Risken finns att jag säger något dumt annars. Typ klagar på att inte disken är gjord eller nåt, det är en typisk sån sak som man kan irritera sig på när tålamodet är i botten och humöret kasst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback