Shopping fredá

2010-04-02 09:56:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu ska jag och mamma strax åka på en liten shoppingtur. Det blir en tur till IKEA och till maxi. Min matshopping igår gick över förväntan. Jag valde helt rätt butik och gick nästan omkring där ensam. Trodde jag inte när jag begav mej ut. Det var nog tur att jag inte valde Maxi eller Coop.

Theo mår inte alls bra efter sprutan. Inatt har han haft feber och han är väldigt gnällig och ledsen. Stackars lilla pojken. Kan inte vara roligt att ha ont i kroppen och inte må bra.

Nu ska vi göra oss iordning här.

Hoppas ni får en fantastisk påsk helg.

Glad påsk önskar vi er!



Kommentarer
Postat av: Mariam

Oj vad stor Theo har blivit. Jag kikar på bilden och är glad att vi ska träffas i nästa vecka. De växer nämligen alldeles för fort.



GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 14:45:09
Postat av: Theodora

De är så fina dina två :)



Vad konstigt det där med FK och deras regler. Det är verkligen en hel vetenskap.



Ja, jag har lämnat mjölk nu i tre månader och det har gått jättebra, har pumpat i stort sett varje gång jag ammat vilket är supersmart. Men nu är jag färdig, för man får ju bara donera tills ens barn är tre månader. Men jag har tjänat närmare 5000:- på att donera så det har inte bara varit nytta för andra utan en god investering för mig själv med.



Hoppas ni får en riktigt fin påsk!

/Theodora

2010-04-02 @ 23:01:16
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback