Söndagen den 11 mars

2010-04-11 10:12:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Inatt blev en bra natt om man bortser från kvällen då Mira åter igen vägrade sova. Till sist lade vi henne i vagnen och spände fast henne. Då somnade hon efter bara en liten stund, sen kunde vi försiktigt bära över henne till sängen.
Under natten sov både Theo och Mira. Theo fick jag ge nappen någongång framåt fyra sedan åt han inte första målet förrän sex. Vilket är en helt klart godkänd tid! Vi lade honom vid åtta igår så det betyder att han klarade sig utan mat i 10 timmar. Har vi sån tur att han snart sover samma tider som Mira? I så fall kanske förflyttningen till samma rum kommer att gå smidigare än vi vågat hoppas på.

Idag ska jag ta mej till gymmet och dansa. Ser jag fram emot. Minst två gånger i veckan måste jag iaf träna, annars kommer det knappast att ge något. Mina promenader som jag ska göra däremellan måste jag också komma igång med nu i veckan. Minst en timme varje dag ska jag gå.

Nu vill maken ha datorn så det är väl bara att lämna över antar jag. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: bea

vilken fin bild! när du går ut och gå, går du själv eller tar du med barnen i vagn? känner också att jag vill börja gå ut och gå men funderar på vad som blir bäst, själv eller tillsammans med Line. Hoppas ni får en bra kväll!

2010-04-12 @ 18:52:28
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback