Underbar natt och idag spruta

2010-04-01 08:06:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Även idag vaknade vi av ett "Heeeej!". Sedan rusade hon till soffan med kudden och snutten för att se på musse pigg:) Gullungen.

Theo fick jag väcka klockan sju då jag tyckte att det var dax att vakna för att äta lite. Då hade han inte ätit sedan igår kväll klockan nio. Min fantastiska bebis!

Efter att ha fått sovit åtta timmar utan störningar så känner jag mej som en ny människa nästan. Pigg och glad.

Idag blir det bvc besök och tremånaders spruta för Theo. Menar dom att min lilla grabb redan är tremånader? Det måste va ett skämt! Jag hoppas hur som helst att han inte blir för påverkad av sprutan. Ska bli spännande att se hur stor han blivit. Känns som att han växt massor sen sist vi var där för en månad sen.

Nu ska jag gå upp och fixa frukost till familjen.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback