Uppe med tuppen

2010-04-23 09:09:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag fick vi ett lite ovanligt uppvaknande. Det var nämligen lillebror i huset som väckte alla med sitt glada tjoande. Pigg som en mört redan klockan halv sju. Storasyster blev arg som ett bi då hon blev väckt ur sin skönhetssömn. Ja arg i några sekunder tills hon kom på att det var Theo som lät.

Nu sitter Mira i badet och lillgrodan ligger nere och sover.

Fredag idag och vi har noll planer. Maken börjar jobbet klockan två och vi andra blir hemma ensamma hela eftermiddagen/kvällen. Tror att jag ska gå ner till Konsum och hyra en film till kvällen. Jag hatar tvutbudet på fredagarna.

Synd att vädret är lite halvdant. Vi pratade igår om att ta tag i trädgården idag... men jag känner ingen lust till att gräva rabatter när det är regn i luften.

Nu ska jag passa på att göra iordning mej själv medans barnen är nöjda på varsitt håll.


Kommentarer
Postat av: Sara - tävlar ut barnvaror på bloggen!

Jag håller me om att det är kasst tv-utbud på fredagarna numera!

2010-04-23 @ 22:33:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vilken underbar bild. Så fina ni är o så långt hår du börjar få, jättefint!

2010-04-24 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback