Vill du ha gratis presentkort?

2010-04-10 20:36:35 Shopping
» Kommentarer(1) «




Kanske har ni redan uppmärksammat denna sida men jag tänkte ändå såhär på lördagskvällen tipsa er om en av mina favorit sidor.

Ikväll har jag klickat hem ett gratis presentkort värt 50 kr. Vart jag vill att presentkortet ska gälla får jag själv bestämma. Nelly, H&M, Lindex, Kappahl, Maxi, Kicks, Barnens hus och Onoff är bara några av de butiker jag kan välja bland.

Gratisbio heter den fiffiga sidan. Det går ut på att du samlar poäng genom att svara på erbjudanden, besöka hemsidor, värva medlemmar m.m.
När du samlat ihop ett visst antal poäng får du sedan ett presentkort i valfri butik, tidnings prenumeration eller en biocheck.

Nu ska jag bestämma mej för vilken butik jag vill ha presentkort i sen blir det en shoppingtur i veckan som kommer.

Klicka på denna länk och bli medlem du också! Som medlem får du 75 poäng i startbonus. 125 poäng till och sedan kan även du klicka hem ditt första presentkort!
http://gratisbio.se/?RecruiterID=20475


Kommentarer
Postat av: patricia

JA visst går tiden fort!!! Snart är det dags för smakisar!

2010-04-10 @ 22:50:11
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback