Solstrålen

2010-04-12 17:46:41 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag Theo att skratta på riktigt. Innan har han också skrattat men inte med ljud. Idag kom det riktiga fnitter ljud ifrån honom. Åhh va det värmde i mamma hjärtat! Han är så mysig min lilla gullgroda. En mycket nöjd och glad liten grabb. Enda gångerna man hör honom protestera nåt är när han är hungrig eller övertrött.

 



Just nu ligger båda mina stjärnor och sover. Mira måste jag väcka nu inom 5 min annars kommer jag att få en jobbig kväll här hemma. Idag jobbar maken så jag vill inte riskera att kvällen ska bli jobbig.
Kaffekannan har jag satt på och så snart den är klar och Mira vaken så ska vi bege oss ut till lekparken. Jag ska njuta av en kopp kaffe och kanske läsa lite i min bok. Mira hoppas jag kan hitta någon god vän att busa lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback