Vagnen såld

2010-04-06 19:41:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu är äntligen vår älskade Bugaboo såld. Det tog lite drygt två veckor, men det var det värt. Jag fick det priset jag ville och alla är nöjda och glada.

Det var verkligen sorgligt att behöva säga hejdå till den. Jag har älskat den vagnen som en vän. Jag vet att det låter ytligt, men den har verkligen varit toppen.

Nu är ännu en dag slut och jag har fått Mira i säng. Theo har någon timme till kvar innan han är redo att sova för natten. Jag ska sätta mej och se på Biggest loser och sen blir det nog att läsa en bok tror jag.

Lånade en bok på bibblan idag som handlade om barntrots. Ska bli intressant att se om de har några bra tips att komma med. För trotsigt är det allt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Bra att du läser den för jag vill höra om alla tips och råd. Tack för idag också. Vi hade mycket roligt även om det blev lite kaos på slutet. :) Hoppas eftermiddagen gått bra. Hörs snart! Kram.

2010-04-06 @ 20:44:04
Postat av: Carro

Jag förstår precis hur du känner! Jag känner likadant för vår Teutonia som vi ska sälja när vi får den nya syskonvagnen.. Verkligen sorgligt!

Men skönt att du fick det pris du ville.



Jag har beställt en trotsbok som jag hoppas kommer snart för här är det också väldigt mycket trots!

Bävar för idag när jag ska vara ensam med båda..

Kram

2010-04-07 @ 07:58:41
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback