Vill ha!

2010-04-11 16:08:56 Shopping
» Kommentarer(2) «


Embroidery Halter Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM



Fantastiskt fin klänning från Nelly.se. Vet bara inte om jag vågar beställa den. Tänk om den inte är så fin som den verkar??? Jag hatar att beställa kläder till mej själv för de sitter ju aldrig på samma sätt på en själv som de gör på modellerna.


Hardy Top SEK 199, Me Too - NELLY.COM    Mars Top SEK 129, Name It - NELLY.COM
Två tuffa tröjor till Theo.

Hmm... återstår att fundera över.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker också det är svårt att beställa från nätet för man blir oftast besviken eftersom modellerna bär upp kläderna bättre än en själv!

2010-04-12 @ 09:40:59
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tänkte kommentera på ditt tidigare inlägg buzzador men det går inte så jag kommenterar det här=) Skulle bara säga att du e rolig du, vart hittar du alla dessa konstiga sajter o grejer=)? Men d e ju bra för man får ju gratisgrejer, men man ska nog vara hemma mamma om man ska ha tid att skriva om allt o sådär=) Kraaaaam!

2010-04-12 @ 10:40:45
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback