Award!

2010-08-21 21:17:57 Personligt
» Kommentarer(3) «




Jag har fått denna fina award av tre tjejer vars bloggar jag ofta läser. Tre tjejer som även dom skriver om sina barn och sin vardag. Tack snälla Petra, Sandra och Stine! Roligt att ni gillar min blogg.

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan 
ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award).

Sju "intressanta" saker om mej själv:
- Jag har alltid hatat att sy, allt jag sydde i syslöjden slängdes för att det var så fult. Helt "plötsligt" blev jag mamma och då kunde jag helt plötsligt sy. Nu är det bland det bästa jag vet!

- Jag hatar att se sport på tven och kan endast tänka mej att se om det är någon svensk eller något svenskt lag som håller på att vinna någon stor titel.

- Jag planerade tidigt att den dag jag ska gifta mej så ska det ske på sommaren pga att jag hatar vinter. När det sedan blev dax för bröllop blev det i februari, i 15 graders kyla och med häst och släde.

- Jag var kär i min man redan när jag gick i trean. Även om jag drömde om att gifta mej med honom kunde jag nog aldrig ana att det verkligen skulle ske 12 år senare:)

- Jag äter inte fil, blodpudding eller pölsa (Inte musslor heller för den delen)

- Jag älskar att läsa och läser i omgångar flera böcker i månaden.

- Att vara mamma är det bästa jag vet

Jag skickar awarden vidare till några av mina favoritbloggar:

Jenny
Marlene
Emmelie
Carolina
Cecilia

Malin
Anna


Kommentarer
Postat av: sandra

Roligt att läsa!

2010-08-22 @ 07:30:27
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej o tack. Försökte göra som reglerna sa men lite svårt. Jag följer inte ens sju bloggar=) Sen har jag inte fattat hur man länkar in andras namn med adresser så som du gjort...så du får tacken när jag kommit på d=) kram

2010-08-22 @ 19:16:11
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Tack så mycket :D Ska göra den under dagen :)

2010-08-23 @ 10:29:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback