Dagens outfit

2010-08-16 09:18:16 Shopping
» Kommentarer(3) «


Detta kommer att va en ny grej på bloggen. Jag vet att det är många bloggare som lägger ut dagens outfit, inte speciellt nytänkande att börja med något sådant:) Men... som ni vet älskar jag kläder och mode, speciellt när det gäller att klä mina barn. Kanske är det nån av er som kan tycka att det är roligt att se vad barnen har på sig om dagarna. Själv tycker jag att det är roligt att ta kort på speciellt de plagg som är favoriter här hemma, barnen växer ju så fort och snart är det dax att plocka undan dom. Sådana gånger är det kul att man kan få njuta av de fina plaggen åtminstone på bild.

Hissa eller dissa.



Jag börjar med en gårdagens outfit.

Theo har på sig: Egensydd T-shirtJeans Ge-kås (Finns likadana på H&M), strumpor Kappahl och jacka från kappahl

Mira har på sig: Tunika från polarn o pyret, svarta blanka leggings från H&M, jacka från mykidoo och skor skopunkten

Kommentarer
Postat av: sandra

Fina kläder dom hade på sig! Kommer inte riktigt ihåg vad dom kostar, runt 400kr tror jag men jag tycker ändå dom är värda det för dom fungerar enligt försäljaren till runt -10 grader med en ullsocka! Kram

2010-08-16 @ 10:15:51
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Självklart ska du lägga ut dina barns outfits! Brukar också göra det...men det blir inte så ofta längre på Edvin då han inte är lika förtjust i att bli fotad längre ;)

Kram

2010-08-16 @ 11:19:33
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: madde pollack

Dina kläder har alltid fina kläder på dig tycker jag! Kul att läsa din blogg också.

2010-08-16 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback