Hemma

2010-08-08 18:22:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är vi hemma igen. Det var en hel del trafik och kön inne på mcDonalds var inte att leka med, så vi kom hem lite senare än planerat. Många som slutar semestern nu verkade det som.

Både jag och maken har sprängande huvudvärk så det verkar bli en lugn kväll här hemma. Bara att hoppas på att barnen somnar när dom ska.

Jag har varit duktig och packat upp all vår packning redan. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara tvätten kvar till imorgon.

Känns konstigt att maken ska till jobbet imorgon. Vi har varit så bortskämda nu när vi haft honom hemma. Än så länge är det två veckor tills öppna förskolan startar så riktigt "höst" är det inte än på ett tag. Jag hoppas på några fina soldagar denna veckan så att vi får ett härligt avslut på den här sommaren. Lättare att ladda batterierna till hösten med en fin bränna på kroppen som talar om att man haft en bra sommar. Just nu har all färg jag en gång hade försvunnit. Känns som att det var många veckor sedan vi sist såg solen "på riktigt".

Dax att fixa lite mat sedan är det läggning för barnen.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag håller me om att det känns som brännan har försvunnit för länge sen! var är solen liksom?! =)

2010-08-08 @ 21:23:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Håller med om att brännan börjar blekna. Vill ha lite sol nu så att man verkligen känner att man har haft sommar=) Det var så kul att träffas igen o jag ser fram emot att hälsa på er i Jkp till hösten! Be bara att vi får ett snällt barn som älskar shopping på ullared såsom theo gjorde=)

2010-08-08 @ 21:37:23
URL: http://lillyovi.blogg.se/
Postat av: Petra

Du har en award att hämta hos mig:)kram

2010-08-08 @ 22:31:08
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback