Kaffe är min räddning

2010-08-19 08:26:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Klockan är strax efter åtta och det känns som att jag varit uppe i flera timmar. Theo vaknade vid fem tiden och fick då en flaska välling. Efter den somnade han om direkt och vi fick sova till strax efter sex då systeryster vaknade istället. Det har varit en intensiv morgon med mycket trots och bråk.

Just nu sitter Mira och ritar medans Theo sitter på golvet och smaskar på leksaker. Vi har inga planer alls idag och jag är redan uttråkad. Det regnar och att gå ut känns inte som ett alternativ just nu.

Är det ok att dricka sin första kopp kaffe redan vid halv nio? Jag tror att det är ett måste idag.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det första jag gör när jag vaknar är att koka kaffe, haha så halv 9 är mer än okej för mig :-)

2010-08-19 @ 08:57:39
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

Här slås den på innan klockan 6 :)



Jag kommer att göra en beställning av mössor av dig så fort liten kommit. Vill veta huvudomfång först innan jag beställer. Tänkte ha 2 matchande till mina båda barn.

2010-08-19 @ 10:14:03
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Trots och bråk har vi oxå haft nu på morgonen... Alltid lika tråkigt med en sån start på dan.

2010-08-19 @ 10:19:04
Postat av: Emmelie

Om d e ok, ibland är det det enda som gäller. När jag jobbade på dagis så tog jag första koppen redan vid frukosten där som var vid åtta=)

2010-08-19 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback