Semestern är slut

2010-08-08 09:31:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Söndag idag och sista semesterdagen. Imorgon kör hösten igång hemma hos oss.

Efter det här inlägget ska jag köra igång med packningen, sedan bär det iväg hemåt igen. Jag har ingen lust alls att packa men det är sådant som måste göras.

Theos feber var borta imorse när jag tempade honom. Skönt att han är på bättringsvägen. Natten har inte varit rolig alls och vi har varit vakna mer än vi sovit. Nu är det bara att hålla tummarna att inte febern kommer tillbaka under dagen.

Mira är ute och busar med morfar. Jag tror hon kommer tycka det är tråkigt att åka hem igen. På nåt sätt är det här huset som ett andra hem för henne vid det här laget.

Är det fler av er som har sista semesterdagen idag?

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med lillebror

Trist att semestern är slut. Våran "semester" börjar när liten kommer. då är L hemma 5 veckor!

2010-08-08 @ 17:33:08
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi hade vår sista semesterdag förra söndagen, visserligen har sambon semester två veckor från coh med nästa måndag men då får vi vårt hus som vi ska renovera så han har nog mer jobb då än nu! Hoppas resan hem går bra! kram

2010-08-08 @ 18:15:12
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Petra

Sambon börjar att jobba i morgon så semestern e slut kan man säga,Engla ska på dagis sen är det 2 veckor kvar till skolstart för den största tjejen,känns lite vemodigt,men hoppas på lite bättre väder nu kram

2010-08-08 @ 18:22:21
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback