Shopping i gott sällskap

2010-08-07 18:54:57 Shopping
» Kommentarer(5) «


Vilken härlig dag! Jag och Elin har gått omkring och myst i affärerna hela dagen. Det blev lite handlat även om jag mest var med som sällskap.

Dels denna koftan/boleron hamnade i min ägo. (Från VeroModa)



Dessa skor köpte jag till Mira. Vinterskor med goreTex. Kommer att bli perfekta nu i höst innan snön kommer. Ett väldigt bra reafynd förövrigt. Kostade endast 199 kr (Ord. pris 699 kr) Går att köpa via hemsidan HÄR.
.
ADIDAS RHYOLITE GTX MID CF I BLACK1/MLEAD

Det var otroligt nära att jag även köpte en ny mobil. Det får bli på i början på nästa vecka när jag är tillbaka i stan igen. Ett svårt val detta med mobiler. Finns ju hur många olika modeller som helst. Någon som vill rekommendera en mobil? Vad har du för modell? Jag vill ha en mobil med bra kamera och som går att surfa på, annars kvittar övriga finesser.

Just nu funderar jag på några av dessa modeller:

Sony Ericsson X10  HTC Legend Apple iPhone 4 16 GB

Sony Ericsson X10                             Htc Legend                        IPhone 4

Kommentarer
Postat av: sandra

Fina skor och kofta/bolero du köpt! Jag har ju en Iphone fast inte Iphone 4 utan 3gs, den innan den nya. Jag tycker absolut den fungerar bra. Kameran är inte den bästa men fungerar helt klart i vanligt ljus och jag använder annars mest vanliga kameran. Den är väldigt bra att surfa med också. Min sambo har en HTC och dom är också väldigt bra! Bättre kamera har jag för mig!

2010-08-07 @ 19:49:55
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har bara gott att säga om iphone 4 :) kameran är helt kanon!

2010-08-07 @ 21:17:37
Postat av: patricia

Jag har en Htc, en Hero. Jag bara älskar den. Mannen har en IPhone, jag tycker faktiskt att min är mycket, mycket roligare än hans!

2010-08-08 @ 20:19:04
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Vilken snygg kofta!

2010-08-09 @ 19:39:12
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Åh vilken snygg kofta, så synd att du hittade den först=) Har faktiskt letatlite efter just en sådan bolero med spännen sådär...ja, ja...så bra att ni hade d kul i alla fall=)

2010-08-10 @ 09:29:37
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback