Tisdagmorgon

2010-08-31 07:48:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


Det blev en tidig men mysig morgon här hemma. Jag sitter nu med en kopp kaffe här framför datorn medans barnen leker för fullt inne i lekrummet. Jag älskar att sitta här och lyssna på deras skratt och bus. Mira älskar att underhålla sin bror och höra honom skratta.

Idag är maken borta precis hela dagen. Från det att barnen gick upp tills det att de ska gå o lägga sig. Kommer att bli en lång och tuff dag... men det ska vi väl klara jag och mina små godingar. Tur att vi har lekparken i närheten och skogen och andra roliga utflyktsmål.

Idag ska jag äntligen ta tag i och fota alla de tyger jag har hemma. Det kommer ett inlägg lite senare om vilka tyger jag har och vilka som är beställningsbara. Vet att det är några av er som är sugna på att beställa mössor och dregglisar nu till hösten. Jag blir så otroligt glad varje gång jag får en förfrågan om det går att köpa det jag syr. Jag verkligen älskar att sitta framför symaskinen och pyssla när barnen gått och lagt sig. Kan jag samtidigt glädja någonannan också med mina saker så är det ju bara ännu roligare.

Kommentarer
Postat av: Erika

Väntar med spänning efter tygerna :)



kram o ha en fin dag

2010-08-31 @ 08:16:25
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

Jag är små sugen på en svart med moln på, alltså en mössa men kan man få den fodrad? Den röda med elefanter du gjorde till Felicia kommer att räcka nu till hösten men snart är minusgraderna här.

2010-08-31 @ 09:19:19
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: linda

ja det låtr bra, jag vill gärna se vad du har och beställa en mössa minst ;.)



kram

2010-08-31 @ 10:02:07
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Petra

ja mig glädjer du ska du veta;)vill beställa mössor till kidsen nu:)de e ju kallt på mornarna hihi sen e det perfekt att ha en mössa på dagis som ingen annan har:)kram hoppas dagen går fort för er tur de finns skog o lekpark ska nog dit efter dagis jag med:)

2010-08-31 @ 10:05:20
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Jannie

De tygerna jag har fått se är superfina!

Problemet är bara att det är för MÅNGA som är fina! hi hi hi.Men idag SKA jag bestämma mig!

Vill du att jag mailar dig eller skriver här?



Å va roligt o höra att du tror på overallen!

Tycker verkligen det är jättesvårt med sådana här grejer.Har bestämt mig för en fleeceoverall oxå.

Kul för dina små pärlor att du syr så mycket fint,

det blir ju så mycket mer personligt.

Åkpåsen du hade beställt va ju supertuff! O vilket kanonpris.Tycker det verkar som om de flesta ligger runt 1000 lappen.För en sovsäck?? hi hi hi



Ha en jättehärlig dag! KRAM

2010-08-31 @ 10:06:11
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Glömde ju o fråga!

Tyget med molnen på, finns den i marinblått?

Vet att du skrev att det fanns flera färger...

KRAm kram

2010-08-31 @ 11:15:37
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback