Adventstid

2010-12-19 21:46:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är det nedräkning i dagarna tre innan vi åker uppåt landet. Jag kommer att jobba som en galning nu tre dagar framöver. Långa dagar, många kunder och en hel massa julklappar. Hur jag ska hinna med tvätt, städ och packning vet jag inte riktigt. Det får bli sena kvällar och långa dagar nu framöver. Vila får vi göra i jul. Ska bli skönt.

Ikväll var vi och hälsade på en liten nyfödd krabat. En söt liten grabb som vi ser fram emot att lära känna. Vi käkade våfflor och barnen busade. Hjälp va Theo och Mira kan röja när man är på bortaplan. Theo ryckte upp alla skåp och lådor i köket och Mira sprang omkring med gåvagnen och körde på allt och alla i sin väg. Inga blyga barn här inte.

Nu sitter vi och ser på Filip och Fredriks program. Jag hoppas på läggdags efter det. Vad gör ni en söndagskväll som denna? Kanske borde man korka upp en flaska glögg... det är ju ändå fjärde advent idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback