Alltför tidigt

2010-12-05 07:49:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Mira valde att gå upp klockan fem imorse. Detta efter att hon somnade först klockan nio eller nåt igår kväll. Självklart var det min morgon idag också så det var bara att pallra sig upp. Nu sitter jag här och mår illa, geggig i ögonen och är sjukt trött. Jag behöver lite mer än 5 timmars sömn för att fungera som jag ska.

Får nog bli en kopp kaffe redan till frukost idag.

Idag har vi ett fullspäckat schema med både städning, syjobb och ev en date med goda vänner. Det gäller ju att pressa in så mycket som möjligt när det är helg.

Just nu sitter jag och håller på med en fotoalmenacka. Inte lätt att välja ut 12 bilder bland alla miljoner bilder vi har på våra sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Nee, det måste vara en nästan omöjlig uppgift. Jag har en liknande känsla när jag sätter ihop min album och då kan jag ändå välja många, många fler bilder.

2010-12-05 @ 09:37:30
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Petra

usch för lite sömn,då e vi två,de svider i mina ögon o e sååå irreterad men hoppas ni får en bra söndag.

2010-12-05 @ 13:41:05
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback