Ett pussel

2010-12-29 10:00:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Maken fick i julklapp ett pussel av sin syster och hennes pojkvän. Vi har nu i dagarna tre suttit med detta 1000 bitars pussel och försökt få ihop det i en vettig bild. Nu är det äntligen färdigt och vi kan stolta beskåda vårt fina verk.

Jag trodde aldrig att jag skulle ha tålamod att sitta och pussla i 10 timmar. Konstigt nog tyckte jag att det var riktigt avkopplande och roligt. Nästan så att jag skulle kunna tänka mej att göra ett till... fast jag måste nog vila ifrån det någon vecka iaf.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Det är riktigt roligt med pussel. Vi pusslade jämt Dagarna innan julafton (som vi fått i julklapp året innan).

2010-12-29 @ 11:50:51
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback