Fantasi

2010-12-05 22:17:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «






Måste bara visa två bilder på vår tokfia. Hon är så sjukt skicklig när det gäller bollar. Hon kastar längre och längre och träffar sådant jag aldrig skulle träffa. Idag har hon farit omkring med stolarna, sina hinkar och bollar och kastat hit och dit. Kul att se att hon kan roa sig själv och att hon hittar på en massa nya "trick" hela tiden.

Kanske blir hon fotbollsspelare trots allt och går i sin fars fotspår??? Jag som hade hoppats på en balettdansös. Mitt hopp ligger nu hos Theo;)

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Vi har också en liten bollfia härhemma. Hon är grym på att sparka boll och finta! Hoppas dock att hon inte väljer fotboll för jag har inte fler som jag kan hoppas blir balettdansöser ;)



KRAM

2010-12-06 @ 11:03:17
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback