Fyndat Meandi och drömmer om vår

2010-12-10 13:03:27 Shopping
» Kommentarer(1) «


 

Kan man ha för många koftor?
"Nej" blev mitt svar innan jag beställde hem denna underbara kofta från MeandI
Jag har kollat in den sedan kollektionen kom ut i början på hösten.
Nu var det en säljare jag har kontakt med som sålde ut den för halva priset.
Perfekt tyckte jag och kunde inte låta bli.



Även Mira fick en klänning (även den för halva priset).
Den kommer hon att bli fin i till våren, tror ni inte!?
För att pigga upp mej i vintermörkret shoppar jag lite vårigt och tänker att snart är väl snön ändå borta.


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Oj vilken fin kofta, alldeles alldeles underbar!

2010-12-12 @ 23:16:07
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback