glömma

2010-12-14 11:16:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag vill jag dra täcket över huvudet och sova till nästa morgon. Ingenting har blivit som jag önskat idag och både jag och barnen är fruktansvärt trötta på att vara hemma och stirra oss blinda på dessa tråkiga väggar.

Jag är sugen på att sätta oss i bilen och dra ner till stan. Gå och shoppa, leka i lekland och bara vara. Men jag är rädd att jag även kommer att ångra den strapatsen. Att åka själv ner till stan med de här vildningarna är ju ingen höjdare.

Jag tycker synd om jag själv idag. Såhär helt utan giltiga anledningar egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Urs för sånna dagar. Hitta på något roligt. skratta så ska du se att dagen blir bra tillslut!

2010-12-14 @ 13:44:54
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Man får ha sådana dagar. Vi har dem alla ibland. :)

2010-12-14 @ 15:11:17
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback