Hoho

2010-12-17 12:21:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Hallå på er! Saknat mej? Ja, jag är medveten om att det blivit dåligt med bloggande de senaste dagarna. Orken och tiden har inte funnits.

Här hemma räknar vi ner inför vår tripp till dalarna under julen. Det ska bli otroligt mysigt att komma "hem" till mina föräldrars ombonade julhus. Älskar att komma hem och se ljusslingan runt verandan, det välkomnande tända ljuset i ljuslyktan och lukten av kaffe o saffransbullar (Ja mamma, jag förväntar mej saffransbullarna i år också, de där goda du vet).

MEN, innan vår resa så är det oerhört mycket som ska fixas. Jag har en enorm lista med saker "att göra". Bäst att börja beta av den redan nu. Uppgift nummer ett: Vika fem tvättar med kläder.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Mysigt att få vara "Hemma" under julen.

2010-12-17 @ 12:36:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Sv: Ja, jag är superglad över att komma i stl 28. Nu ska jag bara minska lite till på fluffet som är kvar runt magen!



Kan tänka att det känns skönt att få åka hem en sväng över jul.



Ha så skoj i tvättvikningen ;)



KRAM

2010-12-17 @ 12:53:43
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Va söta ni är.. o vilken fin skjorta theo har!



Chips o godis framför tv:n ikväll.. va händer hos er?

KRAM

2010-12-17 @ 16:42:48
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback