I drömmarnas land

2010-12-21 23:05:48 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Klockan slår 23.00 här i huset och jag ropar ner till maken (Han blev förpassad ner till soffan tidigare ikväll eftersom jag skulle slå in paket) om vi ska gå och lägga oss snart eller inte. Jag får inget svar så jag trippar ner för trappan för att fråga honom öga mot öga. När jag kommer ner finns ingen i soffan, men från sovrummet hörs två snarkningar. Där inne ligger far och dotter och sover så sött. Mira somnade alltså till sist i vår säng med pappa brevid sig... skönt måste det ha varit då maken också blev kvar i drömmarnas värld.

Nu ska jag gå ner och göra familjen sällskap.


Kommentarer
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Hoppas ni får det super-mysigt uppe i dalarna. GOD JUL på er.. Kramar i massor

2010-12-23 @ 10:03:19
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback