Leka

2010-12-02 21:40:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




   



Syskonen leker tillsammans. Inte alltid med ett leende från båda dock;)

Vi har haft en bra dag idag... mycket trots men med rätt underhållning har det ändå gått ganska bra. Vi var ut en sväng mitt på dagen. Theo fick sitta i snön för första gången i sin nya ärvda overall. Den passade bra även om han ser ut som en liten köttbulle i den. Hihi. Jag får lägga ut någon bild från vår utetripp imorgon.

Jag ser fram emot morgondagen då vi ska träffa en vän och hennes dotter för en lunchdate. Ska bli kul att komma hemifrån en stund. Hoppas barnen är snälla på mej bara så att vi får en rolig stund nere på stan.

Nu planerar jag att hoppa i säng och läsa några nya tidningar som ligger och väntar på mej. Sweet dreams...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback