Min skatt

2010-12-29 14:00:00 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(3) «




Tänk att vår gullgroda blir ett år om mindre än en vecka. Kan inte fatta hur fort detta året gått. Nu kryper han äntligen på riktigt och jag tror inte att det dröjer så länge innan han reser sig upp och går.

De senaste veckorna har Theo verkligen börjat visa en ny sida. Han har ett fruktansvärt humör och temperament när han sätter den sidan till. Han är en mycket bestämd liten kille som säger till vad han vill och inte vill. Att fika på en bulle och tro att han inte ska se det är en förgången tid.

Jag kan inte fatta att vi fått en så fin liten pojke. Mammas lilla gull är han minsann.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt han är! Ja om en vecka blir Edvin också ett, sjukt fort det går. Edvin går ganska mycket just nu. Tog fart för några dagar sedan och nu går det undan men fortfarande är krypningen mer. Han är också ett jäkla humör. Blir tokig om Alvin tar en leksak för exempel. Det blev inte ALvin i samma ålder :-)

2010-12-29 @ 16:48:08
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

USCH va fort tiden går... hör den förrut??

Ser riktigt mysigt ut på bilderna iaf med allt julfirande. Åh jag ÄLSKAR verkligen att pussla... kram

2010-12-29 @ 21:19:51
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Mariam

Jag är inte det minsta chockad. Mira har alltid vetat vad hon vill. En underbar tjej och nu har du en kille som går (kryper) i samma fotspår. :)

2010-12-29 @ 22:24:07
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback