Shoppingutflykt och julledighet

2010-12-28 15:39:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Märker ni att jag har semester? Semester från både vardag och dator tydligen. Vi har pusslat, träffat släkt och vänner, myst i soffan med en godispåse och bara varit med familjen. Vi har det verkligen bra trots nordpolenkylan som slagit in över sverige. Barnen har varit otroligt snälla mot oss och bjudit på sovmornar fram till halv nio varje morgon. Tyvärr har de inte lagt sig speciellt tidigt och inte heller sovit hela nätter... men sovmornarna har ändå varit sköna.

Strax ska vi åka och hälsa på ett par goda vänner till oss. Det ska bli roligt.

Igår var jag och mamma på mellandagsrea. Ja, vi lyckades faktiskt ta oss ut till ett köpcentrum några mil härifrån. Halt var det på vägen...men vi tog oss både dit och hem utan olycka. Jag fyndade lite till barnen och en del smycken till mej själv. Nu när jag börjat jobba lite insåg jag va dåligt med smycken jag samlat på mej under mammaledigheten. Det var verkligen dax att fylla på förråden lite.

Nu ska jag fixa till mej och sedan ska vi fara. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback