Stel som en pinne

2010-12-07 08:50:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Ännu en tidig morgon i vårt hus. Jag börjar bli mer och mer säker på att Miras feber (som hon inte längre har), matvägran och gnällighet beror på tuggtänder som är påväg upp. Hon har blivit på det viset förut när det varit tänder pågång.

Jag börjar bli trött på att vakna klockan fem av barn som vill upp. Man får vara tacksam att Theo lärt sig sova lite längre åtminstone. Förhoppningsvis går Miras krångelfas snart över också.

Idag har vi inga planer. Ingen öppna förskola är öppen och vi har ingen playdate inbokad. Vi får försöka roa varandra jag och barnen. Förhoppningsvis håller sig vädret såhär och då kan vi nog gå ut en sväng på eftermiddagen.

Jag körde ett träningspass igår med barnen. Ja, ni vet situps, armhävningar, plankan och lite benböj... idag har jag sjuk träningsvärk. Hur otränad är man inte då på en skala! Verkligen skandal att få träningsvärk efter ett pass på golvet i lekrummet. Nu blir det skärpning och förutom crossen måste jag plocka fram min pilatesboll och träna lite varje kväll. Startar med det redan ikväll.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hihi, det är gott att man kan få träningsvärk hemma också :) Duktig är du.



Hoppas Mira blir pigg och glad snart igen.



KRAM

2010-12-07 @ 09:41:51
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback